La programación de lecciones AICLE en estudiantes de grado de Educación (2023) ARTICULO Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel Revista de educación Núm. 399 Pág. 39-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Learning to plan for CLIL with the Reading to Learn approach. An experience in initial teacher training.
Learning to plan for CLIL with the Reading to Learn approach. An experience in initial teacher training. Núm. 14 Pág. 107-125
2023 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Ahern, Aoife Kathleen
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education Núm. 9 Pág. 195-212 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Sanz de la Cal, Esther Ortiz Revilla, Jairo Alonso Centeno, Almudena Greca Dufranc, Ileana María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Mar-2025