News media brands’ value within polarized media markets: Perceived quality vs political congruence (2023) Mas, María Victoria Lacasa Mas, Iván Fernández-Planells, Ariadna Justel Vázquez, Santiago Catalan journal of communication & cultural studies Vol. 15 Núm. 1 Pág. 3-25

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Research on selective media exposure in Spain
Research on selective media exposure in Spain Vol. 32 Núm. 5 Pág. 20 ARTICULO
2023 El profesional de la información
Valera Ordaz, Lidia
News media brands’ value within polarized media markets: Perceived quality vs political congruence
News media brands’ value within polarized media markets: Perceived quality vs political congruence Vol. 15 Núm. 1 Pág. 3-25
2023 Catalan journal of communication & cultural studies
Mas, María Victoria Lacasa Mas, Iván Fernández-Planells, Ariadna Justel Vázquez, Santiago

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024