English Teaching in Cali. Teachers' Proficiency Level Described (2013) Cárdenas Ramos, Rosalba Chaves, Orlando Lenguaje Vol. 41 Núm. 2 Pág. 325-352

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Imagined Identities and Imagined Communities
Imagined Identities and Imagined Communities Vol. 25 Núm. 1 Pág. 213-228
2023 Profile
Ovalle Quiroz, Marcela González, Adriana
EFL Teacher Professionalism and Identity
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176
2019 HOW
Torres Rocha, Julio César
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies
The Crucial Role of Educational Stakeholders in the Appropriation of Foreign Language Education Policies Vol. 19 Núm. 2 Pág. 121-134 ARTICULO
2017 Profile
Peláez Henao, Oscar Alberto Usma Wilches, Jaime A.
Extensive Listening in a Colombian University
Extensive Listening in a Colombian University Vol. 24 Núm. 1 Pág. 101-121 ARTICULO
2017 HOW
Mayora Pernía, Carlos Alberto
Designing curricular units to enhance speaking
Designing curricular units to enhance speaking Vol. 8 Núm. 2 Pág. 69-93 ARTICULO
2017 Voces y Silencios
Torres Cepeda, Nancy María
Implementación del Programa Nacional de Bilingüismo en Colombia
Implementación del Programa Nacional de Bilingüismo en Colombia Vol. 17 Núm. 1 Pág. 4 ARTICULO
2014 Educación y educadores
Cárdenas Ramos, Rosalba Miranda, Norbella

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024