Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 1 |
2022 | 5 |
2021 | 2 |
2020 | 0 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 2 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 7 |
2015 | 1 | 2 |
2012 | 3 | 3 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
14 | Artículo de revista | 13 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Vocabulary learning at primary school
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2012 |
The role of individual differences in a study abroad experience
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2023 |
Time distribution and intentional vocabulary learning through repeated reading
|
Artículo | 1 |
2015 |
Acquisition of formulaic sequences in intensive and regular EFL programmes
|
Artículo | 1 |
2015 |
Contact, attitude and motivation in the learning of Catalan at advanced levels
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Nov-2024