2012 |
Colombian Lay People’s Willingness to Forgive Different Actors of the Armed Conflict
|
Artículo
ARTICULO
|
10 |
2010 |
Current mental health and reconciliation sentiment of victims of the genocide against Tutsi in Rwanda
|
Artículo
ARTICULO
|
9 |
2011 |
Hacia una política positiva
|
Capítulo
|
7 |
2009 |
Concepciones de perdón
|
Artículo
|
7 |
2011 |
Actitudes hacia la sexualidad de las personas con discapacidad intelectual
|
Artículo
|
6 |
2011 |
Evaluación del perdón intergrupal (en el caso de Ruanda)
|
Capítulo
|
6 |
2012 |
Functional Measurement in the Field of Empirical Bioethics
|
Artículo
ARTICULO
|
5 |
2012 |
7. Perdón y terapia
|
Capítulo
|
5 |
2013 |
Seeking Forgiveness
|
Artículo
|
4 |
2016 |
Functional measurement in the field of Ethics in Politics
Mullet, Etienne
López López, Wilson
Kpanake, Lonzozou
Mukashema, Immaculée
Armange, Roseline
Kamble, Shanmukh Vasant
Guédez, Ana Gabriela
Pineda Marín, Claudia
Muñoz Sastre, María Teresa
Sorum, Paul C.
Neto, Félix
|
Artículo
|
4 |
2011 |
Breaking patient confidentiality
|
Artículo
|
3 |
2010 |
Do Ethical Judgments Depend on the Type of Response Scale? Comparing Acceptability versus Unacceptability Judgments in the Case of Life-Ending Procedures
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2018 |
Willingness to Forgive among Colombian Adults
|
Artículo
|
3 |
2019 |
Colombian People's Willingness to Forgive Offenses against Women Perpetrated during the Armed Conflict
|
Artículo
|
3 |
2012 |
La Educación y la Prevención como Componentes Primordiales en la Actitud hacia las Políticas de Drogas
|
Artículo
|
2 |
2014 |
Cultural differences in the appraisal of stress
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2016 |
Mapping french people’s views on chemical castration of child and adolescent sex offenders
|
Artículo
|
2 |
2013 |
Public perception of the motives that lead political leaders to launch interstate armed conflicts
|
Artículo
|
2 |
2014 |
The acceptability of physician-assisted suicide as a function of circumstances
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2012 |
Functional Measurement
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2011 |
Improving students' ability to intuitively infer resistance from magnitude of current and potential difference information: A functional learning approach
|
Artículo
|
1 |