Muis, Krista R.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 0 |
2022 | 3 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 3 |
2016 | 1 |
2015 | 2 |
2014 | 1 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 1 |
2006 | 1 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2019 | 0 | 2 |
2016 | 0 | 1 |
2013 | 0 | 4 |
2009 | 0 | 2 |
2004 | 1 | 11 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 2 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 2 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 21 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2004 |
Personal Epistemology and Mathematics: A Critical Review and Synthesis of Research
|
Artículo | 11 |
2013 |
Epistemic climate and epistemic change
|
Artículo | 3 |
2019 |
Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2009 |
Modern psychometrics for assessing achievement goal orientation: A Rasch analysis.
|
Artículo | 2 |
2016 |
Learning by preparing to teach
|
Artículo | 1 |
2013 |
To master or perform?
|
Artículo | 1 |
2021 |
Elementary students’ cognitive and affective responses to impasses during mathematics problem solving
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024