Troyan, Francis J.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2025 | 0 |
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2017 | 1 | 1 |
2016 | 2 | 1 |
2015 | 1 | 1 |
2013 | 2 | 3 |
2012 | 1 | 4 |
2014 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 3 | 0 |
2025 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 10 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
Standards for foreign language learning
|
Artículo | 4 |
2013 |
A descriptive and co-constructive approach to integrated performance assessment feedback
|
Artículo | 2 |
2013 |
Exploring a practice-based approach to foreign language teacher preparation
|
Artículo | 1 |
2017 |
Integration PCK: Modeling the Knowledge(s) Underlying a World Language Teacher’s Implementation of CBI
|
Artículo | 1 |
2016 |
Learning to Mean in Spanish Writing
|
Artículo | 1 |
2015 |
The implementation of high-leverage teaching practices: from the University classroom to the field site
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Feb-2025