Admiraal, Wilfried
Universiteit Leiden (NLD)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 6 |
2023 | 3 |
2022 | 1 |
2021 | 2 |
2020 | 8 |
2019 | 3 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 2 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2024 | 1 | 2 |
2020 | 0 | 8 |
2018 | 1 | 9 |
2013 | 1 | 7 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 2 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 26 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2018 |
Content and language integrated learning in the Netherlands
|
Artículo ARTICULO | 9 |
2013 |
Homework assignments to enhance student engagement in secondary education
|
Artículo | 7 |
2020 |
Do we all share the same goals for content and language integrated learning (CLIL)?
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2020 |
Effects of critical incident tasks on students’ awareness of intercultural communication
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2024 |
What rationale would work? Unfolding the role of learners’ attitudes and motivation in predicting learning engagement and perceived learning outcomes in MOOCs
|
Artículo | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024