Geva, Esther
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 0 |
2020 | 0 |
2019 | 2 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2015 | 0 | 2 |
2011 | 2 | 6 |
2009 | 0 | 2 |
2010 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 11 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2011 |
Morphological awareness and word reading in English language learners
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2009 |
The development of vocabulary in English as a second language children and its role in predicting word recognition ability
|
Artículo | 2 |
2015 |
Cross-language transfer of word reading accuracy and word reading fluency in Spanish-English and Chinese-English bilinguals
|
Artículo | 2 |
2011 |
Cognitive correlates of vocabulary growth in English language learners
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2022 |
The advantages of jointly considering first and second language vocabulary skills among emergent bilingual children
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jul-2024