Plonsky, Luke
Northern Arizona University (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 5 |
2023 | 4 |
2022 | 1 |
2021 | 1 |
2020 | 7 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 5 |
2021 | 2 | 1 |
2020 | 2 | 2 |
2018 | 1 | 1 |
2017 | 3 | 1 |
2016 | 1 | 3 |
2015 | 1 | 6 |
2014 | 2 | 1 |
2019 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
14 | Artículo de revista | 20 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 3
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2022 |
L2 grit
|
Artículo | 5 |
2015 |
The Effectiveness of Second Language Pronunciation Instruction
|
Artículo | 4 |
2020 |
Arabic as a heritage language: A scoping review
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2015 |
Bootstrapping in Applied Linguistics
|
Artículo | 2 |
2016 |
R as a Lingua Franca
|
Artículo | 2 |
2016 |
A Meta-Analysis of Reliability Coefficients in Second Language Research.
|
Artículo | 1 |
2014 |
Study Quality in Quantitative L2 Research (1990-2010)
|
Artículo | 1 |
2021 |
Evaluating the reading and listening outcomes of beginning-level Duolingo courses
|
Artículo | 1 |
2017 |
The development of statistical literacy in applied linguistics graduate students
|
Artículo | 1 |
2018 |
A methodological synthesis of self-paced reading in second language research
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jul-2024