Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2025 |
1 |
2024 |
1 |
2023 |
3 |
2022 |
2 |
2021 |
2 |
2020 |
1 |
2019 |
0 |
2018 |
0 |
2017 |
1 |
2016 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2024 |
1 |
1 |
2023 |
0 |
2 |
2020 |
1 |
1 |
2019 |
1 |
1 |
2016 |
1 |
6 |
2017 |
1 |
0 |
2018 |
0 |
0 |
2021 |
5 |
0 |
2022 |
3 |
0 |
2025 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
12 |
Artículo de revista |
11 |
1 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2016 |
Research Trends in Massive Open Online Course (MOOC) Theses and Dissertations
|
Artículo
ARTICULO
|
6 |
2023 |
Unleashing the potential of generative AI, conversational agents and chatbots in educational praxis
|
Artículo
|
1 |
2019 |
Dropout Patterns and Cultural Context in Online Networked Learning Spaces
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2020 |
A Comparative Study of National Infrastructures for Digital (Open) Educational Resources in Higher Education
Marín Juarros, Victoria Irene
Bond, Melissa
Zawacki Richter, Olaf
Aydin, Cengiz Hakan
Bedenlier, Svenja
Bozkurt, Aras
Conrad, Dianne
Jung, Insung
Kondakci, Yasar
Prinsloo, Paul
Qayyum, Adnan
Roberts, Jennifer
Sangrá Morer, Albert
Slagter van Tryon, Patricia J.
Veletsianos, George
Xiao, Junhong
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2024 |
GenAI et al.
|
Artículo
EDITORIAL
|
1 |
2023 |
Shaping the Future by Looking at the Past of Openness in Education and Open Praxis
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Feb-2025