Veenstra, René
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 6 |
2022 | 8 |
2021 | 5 |
2020 | 2 |
2019 | 5 |
2018 | 3 |
2017 | 4 |
2016 | 2 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 1 |
2011 | 0 |
2010 | 2 |
2009 | 1 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 3 |
2019 | 0 | 9 |
2017 | 0 | 2 |
2014 | 1 | 11 |
2010 | 0 | 10 |
2007 | 0 | 8 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 2 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 2 | 0 |
2018 | 2 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 43 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
The role of teachers in bullying
|
Artículo | 11 |
2010 |
The Complex Relation Between Bullying, Victimization, Acceptance, and Rejection
|
Artículo | 10 |
2007 |
The Dyadic Nature of Bullying and Victimization
|
Artículo | 8 |
2019 |
Adolescents' Friendships, Academic Achievement, and Risk Behaviors
|
Artículo | 6 |
2019 |
Classroom Popularity Hierarchy Predicts Prosocial and Aggressive Popularity Norms Across the School Year.
|
Artículo | 3 |
2020 |
Bullying as a Group Process in Childhood
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2017 |
Academic Functioning and Peer Influences
|
Artículo | 2 |
2020 |
Stability and change in student classroom composition and its impact on peer victimization
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Nov-2024