Veletsianos, George
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 0 |
2022 | 4 |
2021 | 3 |
2020 | 9 |
2019 | 4 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 8 |
2016 | 0 | 4 |
2015 | 2 | 7 |
2013 | 0 | 1 |
2010 | 0 | 1 |
2008 | 1 | 1 |
2009 | 0 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 22 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
Digging deeper into learners' experiences in MOOCs
|
Artículo | 7 |
2019 |
A posthumanist critique of flexible online learning and its "anytime anyplace" claims.
|
Artículo | 4 |
2019 |
"Lifelong learning Ecologies
|
Artículo | 4 |
2016 |
Education scholars' evolving uses of twitter as a conference backchannel and social commentary platform.
|
Artículo | 4 |
2010 |
Editorial
|
Artículo | 1 |
2013 |
Open practices and identity
|
Artículo | 1 |
2008 |
Conversing with pedagogical agents
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024