Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules

  • Autores: Teresa Huguet Comelles, Laia Lázaro Oliveras
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 448, 2018, págs. 43-48
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i de l’acció educativa en el centre, com també de l’atenció a la diversitat de l’alumnat. El present article s’adreça als equips directius que vulguin començar a implementar pràctiques de DC al seu centre. S’hi aporten idees sobre com es poden iniciar aquestes pràctiques, s’hi aclareixen alguns dubtes i malentesos sobre el que implica la DC per al centre educatiu i s’hi aporten estratègies i criteris organitzatius per afavorir una pràctica DC sostenible.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno