Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La diagnosi de les habilitats científiques: un instrument per a orientar l’e/a de les ciències en aules multiculturals

    1. [1] Catalunya. Departament d'Educació
  • Localización: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2009 (Ejemplar dedicado a: VIII Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias), págs. 2656-2659
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • "La recerca s'inicia el curs escolar 2007-08 i sorgeix de la necessitat de reflexionar respecte a la incorporació de l’alumnat nouvingut a les classes de Ciències que fem als instituts de secundària de Catalunya, principalment a les àrees on el percentatge d’alumnes amb diferents bagatges culturals supera el 20 % del total. Els factors que influeixen en la incorporació a les classes són diversos i difícilment abastables en una recerca com aquesta; així que ens hem centrat en l’avaluació de les habilitats científiques com a pas previ per a l’orientació de l’E/A de les Ciències en aules multiculturals. Suposàvem que la diagnosi era una eina molt interessant per optimitzar els E/A de les Ciències però, hem descobert que també ho és per fer aflorar les diferències culturals que hauríem de tenir en compte a l’hora d’enfrontar unes classes multiculturals en un món globalitzat i canviant. "


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno