Sara Malo Cerrato, Esperança Villar Hoz, Pilar Albertín Carbó, Anna Amadó Codony, María Aymerich Andreu, Teresa Cabruja i Ubach, Natalia Cebrián Fernández, Mònica Cunill Olivas, Mònica González Carrasco, María Eugenia Gras Pérez, Carles Rostán Sánchez, Marta Sadurní Brugué, Elisabet Serrat i Sellabona, Francesc Sidera Caballero, Ferrán Viñas Poch
Es presenta una proposta innovadora de TFG basat en l’aprenentatge i la cooperació grupal entre estudiants i professors/es. S’organitzen cinc tutories grupals amb tres tutors/es que dirigeixen dos grups de 8-9 estudiants. Les tutories estan dissenyades seqüencialment al llarg del curs seguint el procés de recerca del TFG. Cada estudiant exposa els continguts programats en cada tutoria i es comenten entre tutors/es i companys/es, finalitzant el procés amb una co-avaluació entre estudiants i l’avaluació dels tutors/es. Els resultats de l’enquesta administrada als estudiants mostren una moderada satisfacció amb les tutories grupals i una elevada satisfacció amb els aprenentatges assolits.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados