Mariona Masgrau Juanola, Pilar Albertín Carbó, Jaume Bellera Solá, Ana Bofill Ródenas, Anna Bonmatí Tomàs, Raquel Heras Colàs, Eulàlia Guiu Puget, Pere Soler Masó
Presentem un estudi sobre el rol que assumeixen els estudiants que participen en programes d'aprenentatge servei universitaris. L'ApS, com a metodologia participativa, exigeix dels estudiants que actuïn com a professionals, malgrat que estiguin en període de formació, i interactuïn de forma vinculant amb altres persones i professionals. Segons la tasca que els planteja el servei, doncs, han d'activar competències específiques del seu àmbit de coneixement, genèriques del món laboral i enfortir la seva formació ètica. Presentem una primera tipologia d'aquests rols professionals i analitzem quins són els més freqüents en les experiències d'ApS portades a terme en l’àmbit universitari català des de 2008 descrites en publicacions científiques. Definir amb precisió quin paper s'exigeix a l'estudiant dins els programes d'ApS és un factor clau per una avaluació correcta.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados