Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Uso de los ordenadores en los institutos por los jóvenes en el programa 2.0 de España

  • Autores: Sonia Juan
  • Localización: Pedagogías emergentes en la sociedad digital / coord. por Pablo Rivera Vargas, Pablo Neut Aguayo, Paolo Luchini, Sandra Pascual, Pol Prunera, Vol. 1, 2019, ISBN 978-84-17934-04-0, págs. 103-112
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • Use of computers in the institutes by young people in the Spanich 2.0 program
  • Enlaces
  • Resumen
    • En el seminari que vam realitzar a una sessió de classe vàrem tractar les TIC, les polítiques d'inclusió digital en educació i es van mostrar tres exemples significatius com són el d'Espanya, Mèxic i Uruguai. A partir d'aquests casos, es va poder observar com va fracassar a Espanya el programa 2.0., d'un ordinador per estudiant. Per aquest motiu, en aquest article es pretén analitzar si l'ús d'ordinadors portàtils a les aules en adolescents és un fracàs en si mateix o va ser la manera de presentar-ho a les escoles la qual va fracassar.

      A més, volem analitzar els avantatges i desavantatges d'utilitzar l'ordinador com a recurs d'aprenentatge principal a l'aula en comptes dels recursos analògics tradicionals


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno