Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de The use of authentic practices as a leading principle for the design of chemistry curricula

Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian

  • català

    El contingut del currículum de química no s’ha modificat en els últims setanta anys. Com a resultat, els estudiants perceben que la química escolar no està ben relacionada amb les seves vides. Hem utilitzat pràctiques autèntiques com a contextos per seleccionar, especificar, reemplaçar i/o modificar continguts químics específics. En aquest article es descriu el procediment de recerca basat en el disseny que hem seguit per desenvolupar nous esbossos per a un currículum i per dissenyar un marc d’ensenyament juntament amb unitats curriculars exemplificadores. El marc i les unitats es van adaptar com a resultat de diversos cicles d’experimentació.paraules clau: Pràctiques autèntiques, context, procés de recerca basat en el disseny, unitats didàctiques exemplars.

  • English

    The content of the chemistry curriculum has not been changed in the past seventy years. As a result, students perceive that school chemistry is not well connected to their lived worlds. We used authentic practices as contexts to select, specify, replace and/or modify specific chemistry content. This paper describes the design-based research procedure we followed to develop new sketches for a curriculum and to design an instructional framework together with exemplary curriculum units. The framework and the units were adapted as a result of several cycles of experimentation.keywords: Authentic practices, context, design-based research procedure, exemplary curriculum units.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus