Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
El perfil conceptual de sustancia: una herramienta para entender la heterogeneidad de pensamiento y habla en el aula
Raúl Orduña Picón, Hannah Sevian, Eduardo Fleury Mortimer
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 28, 2021, págs. 28-32
Exploring Variation in Ways of Thinking About and Acting to Control a Chemical Reaction
Klaudja Caushi, Hannah Sevian, Vicente Talanquer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 12, 2021, págs. 3714-3722
Investigating How Teachers’ Formative Assessment Practices Change Across a Year
Timothy N. Abell, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 9, 2021, págs. 2799-2808
Timothy N. Abell, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4255-4267
Teachers’ Noticing, Interpreting, and Acting on Students’ Chemical Ideas in Written Work
Stephanie A. Murray, Robert Huie, Rebecca Lewis, Scott Balicki, Michael Clinchot, Gregory Banks, Vicente Talanquer, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3478-3489
Connecting Theory to Life: Learning Greener Electrochemistry by Taking Apart a Common Battery
Clarissa Keen, Steven Couture, Nayer Abd El Meseh, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 934-942
Looking into the Black Box: Using Gaze and Pupillometric Data to Probe How Cognitive Load Changes with Mental Tasks
Jessica M. Karch, Josibel C. García Valles, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 5, 2019, págs. 830-840
The use of authentic practices as a leading principle for the design of chemistry curricula
Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 23, 2017, págs. 40-45
Capturing Chemical Identity Thinking
Courtney Ngai, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 2, 2017, págs. 137-148
Concepción de la identidad química en estudiantes y profesores de química. Parte II: comparación entre participantes en dos universidades de diferentes países
Gabriela Szteinberg, María Paula Brenes, Heilen Arce, Hannah Sevian
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 26, Nº. 2, 2015, págs. 100-116
Concepción de la identidad química en estudiantes y profesores de química: Parte I – La identidad química como base del concepto macroscópico de sustancia
Hannah Sevian, Courtney Ngai, Gabriela Szteinberg, María Paula Brenes, Heilen Arce
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 26, Nº. 1, 2015, págs. 13-20
Atoms versus Bonds: How Students Look at Spectra
Steven Cullipher, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 12, 2015, págs. 1996-2005
Uncovering Chemical Thinking in Students’ Decision Making: A Fuel-Choice Scenario
Gregory Banks, Michael Clinchot, Steven Cullipher, Robert Huie, Jennifer Lambertz, Rebecca Lewis, Courtney Ngai, Hannah Sevian, Gabriela Szteinberg, Vicente Talanquer, Melissa Weinrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 10, 2015, págs. 1610-1618
Gabriela Szteinberg, Scott Balick, Gregory Banks, Michael Clinchot, Steven Cullipher, Robert Huie, Jennifer Lambertz, Rebecca Lewis, Courtney Ngai, Melissa Weinrich, Vicente Talanquer, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 9, 2014, págs. 1401-1408
Vicente Talanquer, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 1, 2014, págs. 24-29
Student Outcomes from Innovations in Undergraduate Chemistry Laboratory Learning: A Review of Projects Funded by the U.S. National Science Foundation between 2000-2008
Hannah Sevian, Gavin W. Fulmer
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 23, Nº. Extra 1, 2012, págs. 149-161
Assessing Secondary and College Students’ Implicit Assumptions about the Particulate Nature of Matter: Development and Validation of the Structure and Motion of Matter Survey
Marilyne Stains, Marta Escriu Sune, Myrna Lisseth Molina Alvarez de Santizo, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 10, 2011, págs. 1359-1365
An Urgent Call for Academic Chemists To Engage in Precollege Science Education
Kristen L. Cacciatore, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 3, 2011, págs. 248-250
Teaching Lab Report Writing through Inquiry: A Green Chemistry Stoichiometry Experiment for General Chemistry
Kristen L. Cacciatore, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 7, 2006, pág. 1039
Using Organic Light-Emitting Electrochemical Thin-Film Devices To Teach Materials Science
Hannah Sevian, Sean Müller
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 11, 2004, págs. 1620-1623
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados