Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Keeping Up-to-Date with Chemical Education Research Standards
Marilyne Stains
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 6, 2022, págs. 2213-2216
Exploring Students’ Understanding of Resonance and Its Relationship to Instruction
Dihua Xue, Marilyne Stains
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 894-902
Supporting the Growth and Impact of the Chemistry-Education-Research Community
Deborah G. Herrington, Ryan D. Sweeder, Patrick L. Daubenmire, Christopher F. Bauer, Stacey Lowery Bretz, Diane M. Bunce, Justin H. Carmel, Renée Cole, Brittland K. DeKorver, Resa M. Kelly, Scott E. Lewis, María T. Oliver-Hoyo, Stephanie A. C. Ryan, Marilyne Stains, Marcy H. Towns, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 393-397
Chasm Crossed? Clicker Use in Postsecondary Chemistry Education
Rebecca E. Gibbons, Emily E. Laga, Jessica Leon, Sachel M. Villafañe, Marilyne Stains, Kristen L. Murphy, Jeffrey R. Raker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 5, 2017, págs. 549-557
Characterizing Instructional Practices in the Laboratory: The Laboratory Observation Protocol for Undergraduate STEM
Jonathan B. Velasco, Adam Knedeisen, Dihua Xue, Trisha L. Vickrey, Marytza Abebe, Marilyne Stains
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 7, 2016, págs. 1191-1203
Short and Long-Term Impacts of the Cottrell Scholars Collaborative New Faculty Workshop
Marilyne Stains, Matthew Pilarz, Devasmita Chakraverty
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 9, 2015, págs. 1466-1476
Lane A. Baker, Devasmita Chakraverty, Linda Columbus, Andrew L. Feig, William S. Jenks, Marilyne Stains, Rory Waterman, Jodi L. Wesemann
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 11, 2014, págs. 1874-1881
Implementing Process-Oriented, Guided-Inquiry Learning for the First Time: Adaptations and Short-Term Impacts on Students' Attitude and Performance
Anthony Chase, Marilyne Stains, Deblina Pakhira
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 4, 2013, págs. 409-416
Assessing Secondary and College Students’ Implicit Assumptions about the Particulate Nature of Matter: Development and Validation of the Structure and Motion of Matter Survey
Marilyne Stains, Marta Escriu Sune, Myrna Lisseth Molina Alvarez de Santizo, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 10, 2011, págs. 1359-1365
Marilyne Stains, Vicente Talanquer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 5, 2007, págs. 880-883
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados