InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student Conceptions of pH Buffers Using a Resource Framework: Layered Resource Graphs and Levels of Resource Activation
Mary A.W. Sheppard, Christopher F. Bauer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 1, 2023, págs. 22-33
When All You Have Is a Covalent Model of Bonding, Every Substance Is a Molecule: A Longitudinal Study of Student Enactment of Covalent and Ionic Bonding Models
Kathleen A. Bowe, Christopher F. Bauer, Ying Wang, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2808-2820
Christopher F. Bauer, Mary E. Emenike, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2821-2833
Students’ Responses to Emergency Remote Online Teaching Reveal Critical Factors for All Teaching
Kathleen A. Jeffery, Christopher F. Bauer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2472-2485
The American Chemical Society Exams Institute Undergraduate Chemistry Anchoring Concepts Content Map V: Analytical Chemistry
Thomas A. Holme, Christopher F. Bauer, Jaclyn Trate, Jessica J. Reed, Jeffrey R. Raker, Kristen L. Murphy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 6, 2020, págs. 1530-1535
Supporting the Growth and Impact of the Chemistry-Education-Research Community
Deborah G. Herrington, Ryan D. Sweeder, Patrick L. Daubenmire, Christopher F. Bauer, Stacey Lowery Bretz, Diane M. Bunce, Justin H. Carmel, Renée Cole, Brittland K. DeKorver, Resa M. Kelly, Scott E. Lewis, María T. Oliver-Hoyo, Stephanie A. C. Ryan, Marilyne Stains, Marcy H. Towns, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 393-397
Identifying At-Risk Students in General Chemistry via Cluster Analysis of Affective Characteristics
Julia Y. K. Chan, Christopher F. Bauer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 9, 2014, págs. 1417-1425
Validation of an Assessment Rubric via Controlled Modification of a Classroom Activity
Christopher F. Bauer, Renée S. Cole
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 9, 2012, págs. 1104-1108
Attitude toward Chemistry: A Semantic Differential Instrument for Assessing Curriculum Impacts.
Christopher F. Bauer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 10, 2008, págs. 1440-1445
Hiring and Promotion in Chemical Education.
Christopher F. Bauer, John V. Clevenger, Renée S. Cole, Loretta L. Jones, Paul B. Kelter, María T. Oliver-Hoyo, Barbara A. Sawrey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 7, 2008, págs. 898-901
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados