Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Ayesha Farheen, Betül Demirdöğen, Bradley ChemIsaiah Nelsen, Melissa Weinrich, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 9, 2024, págs. 3691-3702
Students’ Sensemaking of Electrostatic Potential Maps within Substitution and Elimination Reactions
Isaiah Nelsen, Melissa Weinrich, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 9, 2024, págs. 3713-3722
Efficacy and Insights Gained from a Utility Value Intervention with Inorganic Chemistry Students
Ying Wang, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2798-2807
When All You Have Is a Covalent Model of Bonding, Every Substance Is a Molecule: A Longitudinal Study of Student Enactment of Covalent and Ionic Bonding Models
Kathleen A. Bowe, Christopher F. Bauer, Ying Wang, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2808-2820
Prompts to Promote Success: Evaluating Utility Value and Growth Mindset Interventions on General Chemistry Students’ Attitude and Academic Performance
Ying Wang, Guizella A. Rocabado, Jennifer E. Lewis, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 5, 2021, págs. 1476-1488
Impact of Representations in Assessments on Student Performance and Equity
Vanessa R. Ralph, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 3, 2020, págs. 603-615
Retention and Reform: An Evaluation of Peer-Led Team Learning
Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 6, 2011, págs. 703-707
The Trans Effect:: A Guided-Inquiry Experiment for Upper-Division Inorganic Chemistry
Janet L. Shaw, Christopher R. Dockery, Scott E. Lewis, Lindsay Harris, Richard Bettis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 12 (December), 2009, págs. 1416-1418
Attitude Counts:: Self-Concept and Success in General Chemistry
Scott E. Lewis, Janet L. Shaw, Judith O. Heitz, Gail H. Webster
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº 6 (June), 2009, págs. 744-749
The Same or Not the Same: Equivalence as an Issue in Educational Research
Scott E. Lewis, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 9, 2005, pág. 1408
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados