Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Sonia M. Underwood, Alex T. Kararo, Lynmarie A. Posey, Amy M. Pollock, Deborah G. Herrington, Ryan L. Stowe, Justin H. Carmel, Michael Klymkowsky, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3374-3385
Brittland K. Dekorver, Mitchell Krahulik, Deborah G. Herrington
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 1, 2023, págs. 91-101
Use of Simulations and Screencasts to Increase Student Understanding of Energy Concepts in Bonding
Jessica R. VandenPlas, Deborah G. Herrington, Alec D. Shrode, Ryan D. Sweeder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 730-744
Strategies for Teaching Chemistry Online: A Content Analysis of a Chemistry Instruction Online Learning Community during the Time of COVID-19
Brittland DeKorver, Ariel Chaney, Deborah G. Herrington
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2825-2833
Norda S. Stephenson, Erin M. Duffy, Elizabeth L. Day, Kira Padilla, Deborah G. Herrington, Melanie M. Cooper, Justin H. Carmel
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 884-893
Adapting a Core-Idea Centered Undergraduate General Chemistry Curriculum for Use in High School
Ryan L. Stowe, Deborah G. Herrington, Robert L. McKay, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 7, 2019, págs. 1318-1326
Ryan L. Stowe, Deborah G. Herrington, Robert L. McKay, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 7, 2019, págs. 1327-1340
Supporting the Growth and Impact of the Chemistry-Education-Research Community
Deborah G. Herrington, Ryan D. Sweeder, Patrick L. Daubenmire, Christopher F. Bauer, Stacey Lowery Bretz, Diane M. Bunce, Justin H. Carmel, Renée Cole, Brittland K. DeKorver, Resa M. Kelly, Scott E. Lewis, María T. Oliver-Hoyo, Stephanie A. C. Ryan, Marilyne Stains, Marcy H. Towns, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 393-397
Justin H. Carmel, Deborah G. Herrington, Lynmarie A. Posey, Joseph S. Ward, Amy M. Pollock, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 423-434
Using Text Messages To Encourage Meaningful Self-Assessment Outside of the Classroom
Deborah G. Herrington, Ryan D. Sweeder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 12, 2018, págs. 2148-2154
Adapting Assessment Tasks To Support Three-Dimensional Learning
Sonia M. Underwood, Lynmarie A. Posey, Deborah G. Herrington, Justin H. Carmel, Melanie Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 2, 2018, págs. 207-217
No Teacher Is an Island: Bridging the Gap between Teachers’ Professional Practice and Research Findings
Deborah G. Herrington, Patrick L. Daubenmire
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 8, 2016, págs. 1371-1376
Kinematics Card Sort Activity: Insight into Students’ Thinking
Erin Berryhill, Deborah G. Herrington, Keith Oliver
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 9, 2016, págs. 541-544
Deborah G. Herrington, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 9, 2014, págs. 1368-1374
Sheila Ryan, Deborah G. Herrington
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 6, 2014, págs. 860-863
Target inquiry: helping teachers use a research experience to transform their teaching practices
Deborah G. Herrington, Karen Luxford, Ellen J. Yezierski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 4, 2012, págs. 442-448
The Heat Is On: An Inquiry-Based Investigation for Specific Heat
Deborah G. Herrington
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 11, 2011, págs. 1558-1561
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados