Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sonia M. Underwood, Alex T. Kararo, Lynmarie A. Posey, Amy M. Pollock, Deborah G. Herrington, Ryan L. Stowe, Justin H. Carmel, Michael Klymkowsky, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3374-3385
Impact of Ocean Acidification on Shelled Organisms: Supporting Integration of Chemistry and Biology Knowledge through Multidisciplinary Activities
Zahilyn D. Roche Allred, Alec D. Shrode, Jeffrey Gonzalez, Aaron Rose, Abigail I. Green, Uma Swamy, Rebecca L. Matz Matz, Sonia M. Underwood
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 5, 2022, págs. 2182-2189
Using Memes in the Classroom as a Final Exam Review Activity
Sonia M. Underwood, Alex T. Kararo
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 5, 2020, págs. 1381-1386
Reasoning about Reactions in Organic Chemistry: Starting It in General Chemistry
Olivia M. Crandell, Hovig Kouyoumdjian, Sonia M. Underwood, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 2, 2019, págs. 213-226
Adapting Assessment Tasks To Support Three-Dimensional Learning
Sonia M. Underwood, Lynmarie A. Posey, Deborah G. Herrington, Justin H. Carmel, Melanie Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 2, 2018, págs. 207-217
Comment on “Analyzing the Role of Science Practices in ACS Exam Items”
James T. Laverty, Sonia M. Underwood, Rebecca L. Matz Matz, Lynmarie A. Posey, Justin H. Carmel, Marcos D. Caballero, Cori L. Fata Hartley, Diane Ebert May, Sarah E. Jardeleza, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 6, 2017, págs. 673-674
Core Ideas and Topics: Building Up or Drilling Down?
Melanie M. Cooper, Lynmarie A. Posey, Sonia M. Underwood
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 5, 2017, págs. 541-548
Investigating Students’ Reasoning about Acid–Base Reactions
Melanie M. Cooper, Hovig Kouyoumdjian, Sonia M. Underwood
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 10, 2016, págs. 1703-1712
Leah C. Williams, Sonia M. Underwood, Michael Klymkowsky, Melanie M. Cooper
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 12, 2015, págs. 1979-1987
Student Understanding of Intermolecular Forces: A Multimodal Study
Melanie M. Cooper, Leah C. Williams, Sonia M. Underwood
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 8, 2015, págs. 1288-1298
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados