Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Implementing CLIL in the primary classroom: Results and future challenges

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: AICLE-CLIL-EMILE, educació plurilingüe: experiencias, research & politíques / coord. por Cristina Escobar Urmeneta, Natalia Evnitskaya, Emilee Moore, Adriana Patiño Santos, 2011, ISBN 978-84-490-2678-2, págs. 151-158
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres (AICLE) és una forma educativa que requereix l’us d’una llengua estrangera per a l’ensenyament de continguts. La implementació de projectes AICLE ha esdevingut una fórmula freqüent a les escoles de primaria de Catalunya, una comunitat bilingüe on l’ensenyament de tres llengües (català, castellà i anglès) comparteix les hores de llengua del curículum. Implemetar un projecte CLIL permet a les escoles augmentar el nombre d’hores d’exposició a la llengua. L’AICLE ha estat considerat una manera de millorar la competència dels alumnes en llengua estrangera. L’objectiu principal d’aquest estudi és analitzar els efectes de la implementació de l’ensenament integrat dels alumnes de 5è i 6è de primària d’una escola concertada de Catalunya.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno