Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Letra automatikoak eskuz idaztearen ebaluazio eta irakaskuntza neurogarapeneko ereduaren baitan

  • Autores: Irune Ibarra Lizundia
  • Localización: XXV jornadas de investigación en psicodidáctica / Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-1319-046-4, págs. 100-107
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Lan honetan zehar behe-mailakoa den alfabetoko letrak eskuz modu automatikoan idazteak duen garrantzia azpimarratuko da. Izan ere, idazketaren neurogarapeneko ereduaren baitan egindako ikerketen bidez frogatu da letra automatikoak eskuz egiten dituen haurrak testu luze eta koherenteak idatzi dituela. Alfabetoaren probaren bidez kopuru baxuak eta zenbait akats-mota identifika daitezke eta, ondoren, eskuhartu edo irakatsi, oroimen-ariketen bidez, modelatze eraginkorren bidez eta abiadura-ariketen bidez.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno