Enric Font, Julia Castell, Rosalía Clemente Piélagos, Roberta Bridda, Juan Martínez Villegas, Andrés Torres Carceller
El curs 2022-2023, s’ha dut a terme un projecte de recerca a la Facultat d'Educació que ha connectat artistes contemporànies, professorat, estudiants del Grau de Mestre d’Educació Infantil i mestres. Des del contacte amb les artistes, s'ha encarregat a l’alumnat identificar i fer servir els seus processos en el disseny d’entorns d’aprenentatge. Aquests s’han implementat i documentat a l’escola. En la comunicació es valora l'impacte en l’assignatura des de la perspectiva del professorat.
In the 2022-2023 academic year, a research team at the Faculty of Education has conducted a project that connects contemporary artistic practices, higher education, and school. After meeting with artists, students were encouraged to identify and use their processes to design learning environments. These were implemented and documented at school. This communication focuses on its impact on the subject from the teacher’s point of view.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados