Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Emprenedoria i aprenentatge basat en reptes a l'Educació Superior

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      La competència emprenedora és considerada un element clau no únicament per la Unió Europea, sinó també per part dels diferents sectors socials que la veuen com a indispensable per a poder fer front als reptes d’un futur cada vegada més incert i complex. Aquesta aportació presenta el projecte D-EMIND, que pretén validar una metodologia que ha de contribuir a desenvolupar la competència emprenedora a l’Educació Superior i a partir de l’aprenentatge basaten reptes i la inclusió d’eines digitals.

    • English

      Entrepreneurship is considered as a key competence not only by the European Union but also for other social sectors that considers that this is essential to face the challenges of a future more and more uncertain and complex. This paper presents D-EMIND project, that pretend to validate a methodology that should contribute to develop entrepreneurship competence in higher education through challenge based learning and the inclusion of digital tools.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno