Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El foment de les competències de lideratge i recerca en la formació inicial dels mestres: Una experiència d’aprenentatge a través del Pràcticum i TFG

Marta Camarero Figuerola, Alison Cantos Egea, Juana María Tierno García, Marta Maduell Rius, Jorge Manuel Dueñas Rada, Ana Inés Renta Davids, Gisela Cebrián Bernat

  • català

    Actualment les competències de lideratge escolar ide recerca són abordades des d’estudis de Postgrau i Màsters, però consideremque des de la formació iniciales podenfomentaramb orientació de professorat expert i encontextos pràctics. Des d’aquesta perspectiva es presenta una experiència basada en un projecte vinculat al Pràcticum i al Treball Final de Grau (TFG). Els resultats mostren la satisfacció de l’estudiantat, que considera que obtenen més coneixement de la direcció escolar.

  • English

    Currently, school leadership and research competences are addressed from Postgraduate and Masters studies, but we consider that they can be fostered from the initial training with the guidance of expert teachers and in practical contexts. From this perspective, an experience based on a project linked to the practicum and the Final Degree Project is presented. The results show the satisfaction of the students and they claim that they gain more knowledge from the school leadership.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus