Magda Rivero García, Lidia Caballero Balañá, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Fina Ferrer Vidal, Merce García- Milà, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, María Ángeles Ortega, Fàtima Vega Llobera, Rosa María Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada
En assignatures de Psicologia del Desenvolupament del grau de Psicologia de la Universitat de Barcelona, es van aplicar qüestionaris d’autoavaluació amb feedback en tres modalitats: a) Moodle; b) Kahoot!; c) llapis i paper. Els qüestionaris es van organitzar en dos blocs temàtics. Es presenten els resultats de participació enla proposta, puntuacions obtingudes en els qüestionaris i incidència en el rendiment acadèmic, en l’assignatura Desenvolupament en la infància.
In subjects of Developmental Psychology atthe degree of Psychology inthe University of Barcelona, questionnaires of self-assessmentwith feedback were applied in three modalities: a) Moodle; b) Kahoot!; c) pencil and paper. The questionnaires were organized in two thematic blocks. We present the results of follow-up of the proposal, scores obtained in the questionnaires and impact on academic performance, with respect to the subjectChild Development.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados