City of Chicago, Estados Unidos
Estados Unidos
La desinformació sobre el cervell, coneguda com a neuromites, és prevalent entre els professionals de l’educació i sovint inadvertidament (mal) informa de les estratègies d’instrucció. En l’estudi actual, es va utilitzar un disseny de mètodes mixtos per provar com els recursos i la instrucció sobre neuromites lliurats com a part d’un curs d’avaluació van afectar les creences dels professors pre-servei d’educació primària (PST) sobre el cervell. En concret, aquest estudi té com a objectiu abordar: (1) On aprenen els PST els neuromites? (2) Es fa un enfocament explícit en el “neuromit-busting” en un canvi de curs necessari per a la comprensió de la ciència neuroeducativa? (3) Què entenen els PST de la ciència neuroeducativa i els impactes en la seva pràctica després d’aquest curs? Els resultats d’una pre-/post-survey mostren que moltes de les creences neuromites dels PST van canviar al final del curs. A través de respostes d’enquestes obertes, els PST van informar que havien après sobre neuromites a partir d’una varietat de recursos i que els seus pensaments sobre neuromites són polifacètics i complexos. Al final del curs, els PST relacionaven el que van aprendre sobre el cervell amb la importància de diferenciar la instrucció. Els resultats suggereixen que l’ús d’un enfocament de mètodes mixtos proporciona una visió ben completa de les creences dels PST sobre els neuromites. Incorporar informació sobre el cervell en els cursos d’educació pot ser una manera eficaç de promoure el pensament crític i dissipar els neuromites comuns entre els PST.
Misinformation about the brain, known as neuromyths, is prevalent among educational practitioners and often inadvertently (mis)informs instructional strategies. In the current study, a mixed methods design was used to test how resources and instruction on neuromyths implemented within an assessment course impacted elementary education pre-service teachers’ (PSTs’) beliefs about the brain. Specifically, this study aims to address: (1) Where do PSTs learn neuromyths? (2) Does an explicit focus on “neuromyth-busting” in a required course shift PSTs’ understanding of neuroeducational science? (3) What are PSTs’ understanding of neuroeducational science and the impacts on their practice after this course? Results from a pre-/post-survey show that many of the PSTs’ neuromyth beliefs shifted by the end of the course. Through open-ended survey responses, PSTs reported that they learned neuromyths from a variety of resources and their thoughts about neuromyths are multifaceted and complex. By the end of the course, PSTs related what they learned about the brain to the importance of differentiating instruction. Findings indicate that using a mixed methods approach provides a well-rounded view of PSTs’ beliefs in neuromyths. Incorporating information about the brain in education courses may be an effective way to promote critical thought and dispel common neuromyths among PSTs.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados