Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Qüestionaris d'autoavaluació de coneixements: Participació dels estudiants, incidència en el rendiment acadèmic i valoració

Magda Rivero García, Ana Maria Anton Arribas, Montserrat Celdrán Castro, Josep Lluís Conde Sala, Merce García- Milà, Marta Gràcia Garcia, Sonia Jarque Fernández, Mª Josep Jarque Moyano, Eduard Martí Sala, Montserrat Moreno Zazo, Núria Ribera Turró, Rodrigo Serrat Fernández, María Ángeles Ortega, Fàtima Vega Llobera, Rosa María Vilaseca Momplet, Feliciano Villar Posada

  • català

    En assignatures de Psicologia del Desenvolupament es va oferir als estudiants la possibilitat de respondre qüestionaris d'autoavaluació amb feedback, sobre els continguts d'aprenentatge. Els qüestionaris es van organitzar per temes i eren actius durant el període en que es treballava el corresponent tema a l'aula. Es presenten els resultats de l'anàlisi del seguiment de la proposta per part dels estudiants, de la incidència en el rendiment acadèmic i de la valoració de l'experiència.

  • English

    Students had the option to respond to self-assessment questionnaires with feedback about the learning contents, in courses in Developmental Psychology. We organized questionnaires by topic, and they were active during the period in which the corresponding topic was worked in class. We present the results from the analysis of the students’ implication in the proposal, the incidence in academic achievement and the evaluation of the experience by students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus