InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Rethinking the role of “quality instruction” in predicting algebraic learning within an opportunity-propensity framework:: An exploratory cross-cultural study
Meixia Ding, James P. Byrnes, Xiaojuan Ke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 2, 2023, págs. 241-266
What’s the best way to characterize the relationship between working memory and achievement?: An initial examination of competing theories
Dana Miller-Cotto, James P. Byrnes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 5, 2020, págs. 1074-1084
James P. Byrnes
Science education, ISSN 0036-8326, Vol. 88, Nº 6, 2004, págs. 984-986
Factors predictive of mathematics achievement in White, Black, and Hispanic 12th graders.
James P. Byrnes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 2, 2003, págs. 316-326
Naive Theories and Decision Making as Part of Higher Order Thinking in Social Studies
James P. Byrnes, Judith Torney-Purta
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 23, Vol. 3, 1995, págs. 260-277
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados