InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Xiaomei Wei, Nadira Saab, Wilfried Admiraal
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 21, 2024
Effects of critical incident tasks on students’ awareness of intercultural communication
Tran Thien Quynh Tran, Wilfried Admiraal, Nadira Saab
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 32, Nº 4, 2020, págs. 674-704
A questionnaire to assess students’ beliefs about peer-feedback
Bart Huisman, Nadira Saab, Jan H. Van Driel, Paul van den Broek
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 3, 2020, págs. 328-338
Peer assessment in MOOCs: The relationship between peer reviewers’ ability and authors’ essay performance.
Bart Huisman, Wilfried Admiraal, Olga Pilli, Maarten van de Ven, Nadira Saab
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 1, 2018, págs. 101-110
Declining trends in student performance in lower secondary education
Lindy A. Wijsman, Matthijs J. Warrens, Nadira Saab, Jan H. Van Driel, P. Michiel Westenberg
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 4, 2016, págs. 595-612
Communication in collaborative discovery learning
Nadira Saab, B. H. A. M. van Hout-Wolters, W. R. van Joolingen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2005, págs. 603-622
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados