Periodo de publicación recogido
|
|
|
Dynamic pricing of new services in subscription markets
Nabita Penmetsa, Esther Gal-Or, Jerrold May
Production and Operations Management, ISSN-e 1937-5956, Vol. 24, Nº. 6, 2015, págs. 896-916
Channel Bargaining with Retailer Asymmetry
Kannan Srinivasan, Esther Gal-Or, Anthony J Dukes
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Nº 1, 2006, págs. 84-97
Customized Advertising via a Common Media Distributor
Esther Gal-Or, Mordechai Gal-Or
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 24, Nº 2, 2005, págs. 241-253
Negotiations and Exclusivity Contracts for Advertising
Anthony Dukes, Esther Gal-Or
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 22, Nº 2, 2003, págs. 222-245
Flexible manufacturing systems and the internal structure of the firm
Esther Gal-Or
International journal of industrial organization, ISSN 0167-7187, Vol. 20, Nº. 8, 2002, págs. 1061-1096
Vertical integration or separation of the sales function as implied by competitive forces
Esther Gal-Or
International journal of industrial organization, ISSN 0167-7187, Vol. 17, Nº. 5, 1999, págs. 641-662
Internal organization and managerial compensation in oligopoly
Esther Gal-Or
International journal of industrial organization, ISSN 0167-7187, Vol. 11, Nº. 2, 1993, págs. 157-183
Esther Gal-Or
Journal of industrial economics, ISSN 0022-1821, Vol. 41, Nº 4, 1993, págs. 387-402
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados