InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A model of identity and language orientations: the case of immigrant students from the Former Soviet Union in Israel
Pnina Golan-Cook, Elite Olshtain
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 32, Nº. 4, 2011, págs. 361-376
Parental perceptions of children's literacy and bilingualism: the case of Ethiopian immigrants in Israel
Anat Stavans, Elite Olshtain, Gil Goldzweig
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 30, Nº. 2, 2009, págs. 111-126
Curriculum Decision-making in a Multilingual Context
Elite Olshtain, Frieda Nissim-Amitai
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 1, Nº. 1, 2004, págs. 53-64
Reflective-narrative discourse of FL teachers exhibits professional knowledge
Elite Olshtain, Irit Kupferberg
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 2, Nº. 3, 1998, págs. 185-202
Explicit contrastive instruction facilitates the acquisition of difficult L2 forms
Irit Kupferberg, Elite Olshtain
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 5, Nº. 3-4, 1996, págs. 149-165
Perceived ethnolinguistic vitality and language attitudes: The Israeli setting
Roberta Kraemer, Elite Olshtain
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 10, Nº. 3, 1989, págs. 197-212
Advanced EFL apologies: what remains to be learned?
Andrew Cohen, Elite Olshtain, David S. Rosenstein
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 62, 1986, págs. 51-74
The production of speech acts by EFL learners
Elite Olshtain, Andrew Cohen
El español, lengua internacional: (1492-1992) / coord. por Francisco Gutiérrez Díez, 1996, ISBN 84-605-5063-X, págs. 139-156
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados