InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Threshold concepts as a focus for metalearning activity: application of a research-developed mechanism in undergraduate engineering
Jan H. F. Meyer, David B. Knight, David P. Callaghan, Tom E. Baldock
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 52, Nº 3, 2015, págs. 277-289
The enactmentof metalearning capacity: using drama to help raise students' awareness of the self as learner.
S.C. Ward, R. Connolly, Jan H. F. Meyer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 1 (February), 2013, págs. 14-24
Metalearning capacity and threshold concept engagement
Sophie C. Ward, Jan H. F. Meyer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 47, Nº 4, 2010, págs. 369-378
The Approaches to Teaching Inventory: A critique of its development and applicability
Jan H. F. Meyer, Malcolm G. Eley
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2006, págs. 633-649
Developing metalearning capacity in students: actionable theory and practical lessons learned in first-year economics.
Jan H. F. Meyer, Martin Shanahan
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 41, Nº 4 (November), 2004, págs. 443-458
Supporting student awarenss: understanding student preconcepetions of their subject matter within introductory courses.
Ursula Lucas, Jan H. F. Meyer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 41, Nº 4 (November), 2004, págs. 459-471
Jan H. F. Meyer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 41, Nº 4 (November), 2004, págs. 491-497
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados