Periodo de publicación recogido
|
|
|
The French language and questions of identity
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 31, Nº. 4, 2010, págs. 438-441
Ethnicities: Children of Immigrants in America: Rubén Rumbaut and Alejandro Portes (eds ).
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 23, Nº. 5, 2002, págs. 433-435
Focus on form and meaning: perspectives of developing teachers and action-based research
Flore Zephir
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 33, Nº 1, 2000, págs. 19-30
Encyclopedia of Multicultural Education: Bruce Mitchell and Robert Salsbury
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 21, Nº. 6, 2000, págs. 544-547
Ethnic Studies and Foreign Language Teacher Education in the United States: A Response to Population Shifts
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 21, Nº. 3, 2000, págs. 230-246
Challenges for Multicultural Education: Sociolinguistic Parallels Between African American English and Haitian Creole
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 20, Nº. 2, 1999, págs. 134-154
Haitian Creole Language and Bilingual Education in the United States: Problem, Right, or Resource?
Flore Zephir
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 18, Nº. 3, 1997, págs. 223-237
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados