InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Textbooks used in graduate programs in instructional design and technology: Comparisons across time and countries
Tristan E. Johnson, Xinrong Xue, Melissa Mackal, Robert A. Reiser
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 4, 2012 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 25-32
Intrateam Communication and Performance in Doubles Tennis
Domagoj Lausic, Gershon Tennebaum, David Eccles, Allan Jeong, Tristan E. Johnson
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 80, Nº. 2, 2009, págs. 281-290
The role of acquired shared mental models in improving the process of team-based learning
Tristan E. Johnson, Mohammed K. Khalil, J. Michael Spector
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 4, 2008, págs. 18-26
Measuring team cognition: concept mapping elicitation as a means of constucting team shared mental models in an applied setting
Debra L. O'Connor, Tristan E. Johnson, Mohammed K. Khalil
Concept maps: theory, methodology, technology : proceedings of the first International Conference on Concept Mapping / coord. por Alberto J. Cañas, Joseph D. Novak, Fermín M. González García, Vol. 1, 2004, ISBN 84-9769-064-8, págs. 487-494
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados