InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Comparing attitudinal learning of large enrolment active learning and lecture classes
William R. Watson, Sunnie Lee Watson, Stuti Thapa Magar, Louis Tay
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 2, 2021, págs. 145-156
Engaging at risk populations in the systemic educational transformation process
Sunnie Lee Watson, William R. Watson
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 54, Nº. 3, 2014, págs. 34-38
Redesigning higher education: embracing a new paradigm
William R. Watson, Sunnie Lee Watson
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 54, Nº. 3, 2014, págs. 47-52
A systemic integration of technology for new-paradigm education
William R. Watson, Sunnie Lee Watson, Charles M. Reigeluth
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 5, 2012 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 25-29
Roles for technology in the information-age paradigm of education: learning management systems
Charles M. Reigeluth, Charles M. Watson, Sunnie Lee Watson, Pratima Dutta, Zengguan (Clare) Chen, Nathan D. P. Powell
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 6, 2008, págs. 32-39
The learner-centered paradigm of education
Sunnie Lee Watson, Charles M. Reigeluth
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 5, 2008, págs. 42-48
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados