Periodo de publicación recogido
|
|
|
Multi-market Contact and Foreign Entry Location Decisions in China.
Fiona Kun Yao, Jiatao Li
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 56, Nº. 1, 2016, págs. 95-122
Will a second mouse get the cheese? Learning from early entrants’ failures in a foreign market
Jing Yu Yang, Jiatao Li, Andrew Delios
Organization Science, ISSN-e 1526-5455, Vol. 26, Nº. 3, 2015, págs. 908-922
Confidence in learning: : Inter- and intraorganizational learning in foreign market entry decisions
Jiatao Li, Fiona K. Yao, Cuili Qian
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 36, Nº 6 (June 2015), 2015, págs. 918-929
The Normalization of Deviant Organizational Practices: The Non-performing Loans Problem in China.
Jiatao Li, C.K. Ng
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 114, Nº. 4, 2013, págs. 643-654
Identity, community, and audience: How wholly owned foreign subsidiaries gain legitimacy in China
Jiatao Li, Jing Yang
Academy of management journal, ISSN-e 0001-4273, Vol. 50, Nº 1, 2007, págs. 179-190
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados