InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Material culture and educational research: an introduction
Jeroen J.H. Dekker, Paul Smeyers
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 51, Nº. Extra 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educational historiography: (re-)presentations, realities, materialities), págs. 671-673
Revisiting the Wittgensteinian legacy: perspectives on representational and non-representational language-games for educational history and theory
Paul Smeyers, Lynn Fendler
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 51, Nº. Extra 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educational historiography: (re-)presentations, realities, materialities), págs. 674-690
Focusing on presentation instead of representation: perspectives on representational and non-representational language-games for educational history and theory
Lynn Fendler, Paul Smeyers
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 51, Nº. Extra 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educational historiography: (re-)presentations, realities, materialities), págs. 691-701
Revisiting philosophy of education
Paul Smeyers
Teoría de la educación, ISSN 1130-3743, Vol. 22, Nº 1, 2010, págs. 91-116
A method has been found?: On educational research and its methodological preoccupations
Paul Smeyers, Marc Depaepe
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 44, Nº. 6, 2008 (Ejemplar dedicado a: Focusing on method / coord. por Paul Smeyers, Marc Depaepe, Ning de Coninck-Smith), págs. 625-633
Qualitative and quantitative research methods: old wine in new bottles? On understanding and interpreting educational phenomena
Paul Smeyers
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 44, Nº. 6, 2008 (Ejemplar dedicado a: Focusing on method / coord. por Paul Smeyers, Marc Depaepe, Ning de Coninck-Smith), págs. 691-705
Paedagogica Historica: International journal of the history of education. Vol. 44, Nº. 6, 2008
(Ejemplar dedicado a: Focusing on method / coord. por Paul Smeyers, Marc Depaepe, Ning de Coninck-Smith)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados