Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sergei Abramovich, Viktor Freiman
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 54, Nº. 10, 2023, págs. 2217-2242
Collateral learning and mathematical education of teachers
Sergei Abramovich
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 315-336
Extending Fibonacci numbers to negative subscripts through problem solving
Sergei Abramovich
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 6, 2010, págs. 836-842
Where is the mistake?: the matchstick problem revisited.
Sergei Abramovich, Peter Brouwer
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 21, Nº. 1, 2010, págs. 14-25
Hidden mathematics curriculum of teacher education: an example
Sergei Abramovich
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 19, Nº. 1, 2009, págs. 39-56
Fibonacci numbers revisited: technology-motivated inquiry into a two-parametric difference equation
Sergei Abramovich, Gennady A. leonov
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 746-766
Teaching mathematics to non-mathematics majors trough applications
Sergei Abramovich, Arcadii Z. Grinshpan
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 18, Nº. 5, 2008, págs. 411-428
Diophantine Equations as a Context for Technology-Enhanced Training in Conjecturing and Proving
Sergei Abramovich, Stephen J. Sugden
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 18, Nº. 3, 2008, págs. 257-275
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados