InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Individual differences in addition strategy choice: A psychometric evaluation
Katherine T. Rhodes, Sarah L. Lukowski, Lee Branum-Martin, John E. Opfer, David C. Geary, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 3, 2019, págs. 414-433
A latent profile analysis of math achievement, numerosity, and math anxiety in twins
Sara A. Hart, Jessica A. R. Logan, Lee Thompson, Yulia Kovas, Gráinne McLoughlin, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 2, 2016, págs. 181-193
Professional development for early childhood educators: Efforts to improve math and science learning opportunities in early childhood classrooms
Shayne B. Piasta, Jessica A. R. Logan, Christina Yeager Pelatti, Lisa Capps, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 407-422
Is math anxiety always bad for math learning? the role of math motivation
Zhe Wang, Sarah L. Lukowski, Sara A. Hart, Ian M. Lyons, Lee A. Thompson, Yulia Kovas, Michèle M.M. Mazzocco, Robert Plomin, Stephen A. Petrill
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 12, 2015, págs. 1863-1876
Nicole Harlaar, Yulia Kovas, Philip S. Dale, Stephen A. Petrill, Robert Plomin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 622-635
"Teacher effects" in early literacy development: Evidence from a study of twins.
Brian Byrne, William L. Coventry, Richard K. Olson, Sally J. Wadsworth, Stefan Samuelsson, Stephen A. Petrill, Erik G. Willcutt, Robin Corley
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 32-42
Sara A. Hart, Stephen A. Petrill, Lee A. Thompson, Robert Plomin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 2, 2009, págs. 388-402
Stephen A. Petrill, Kirby Deater-Deckard, Lee Anne Thompson, Laura S. DeThorne, Christopher Schatschneider
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 112-121
7. Genes, ambiente e inteligência
Stephen A. Petrill
Introdução à psicologia das diferenças individuais / coord. por Carmen Flores-Mendoza, Roberto Colom, 2006, ISBN 85-363-0621-1, págs. 143-155
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados