InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Are there developmental patterns in emergent bilingual children’s English letter-name knowledge?
Somin Park, Shayne B. Piasta
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 2, 2024, págs. 159-172
At-scale, state-sponsored language and literacy professional development: Impacts on early childhood classroom practices and children’s outcomes
Shayne B. Piasta, Kristin S. Farley, Susan A. Mauck, Pamela Soto Ramírez, Rachel E. Schachter, Ann A. O'Connell, Laura M. Justice, Caitlin F. Spear, Melissa Weber Mayrer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 2, 2020, págs. 329-343
Professional development for early childhood educators: Efforts to improve math and science learning opportunities in early childhood classrooms
Shayne B. Piasta, Jessica A. R. Logan, Christina Yeager Pelatti, Lisa Capps, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 407-422
Increasing Young Children’s Contact With Print During Shared Reading: Longitudinal Effects on Literacy Achievement
Shayne B. Piasta, Laura M. Justice, Anita S. McGinty, Joan N. Kaderavek
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 3, 2012, págs. 810-820
Shayne B. Piasta, Yaacov Petscher, Laura M. Justice
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 945-958
Individualizing Student Instruction Precisely: Effects of Child × Instruction Interactions on First Graders’ Literacy Development
Carol McDonald Connor, Shayne B. Piasta, Barry J. Fishman, Stephanie Glasney, Christopher Schatschneider, Elizabeth C. Crowe, Phyllis Underwood, Frederick J Morrison
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 77-100
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados