Periodo de publicación recogido
|
|
|
Bringing Assessment-to-Instruction (A2i) technology to scale: Exploring the process from development to implementation
Carol McDonald Connor, Henry May, Nicole Sparapani, Jin Kyoung Hwang, Ashley Adams, Taffeta Wood, Sarah Siegal, Cassidy Wolfe, Stephanie L. Day
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 7, 2022, págs. 1495-1532
Acquiring science and social studies knowledge in kindergarten through fourth grade: Conceptualization, design, implementation, and efficacy testing of content-area literacy instruction (CALI)
Carol McDonald Connor, Jennifer Dombek, Elizabeth C. Crowe, Mercedes Spencer, Elizabeth L. Tighe, Sean Coffinger, Elham Zargar, Taffeta Wood, Yaacov Petscher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 3, 2017, págs. 301-320
Carol McDonald Connor, Stephanie L. Day, Beth M. Phillips, Nicole Sparapani, Sarah W. Ingebrand, Leigh McLean, Angela Barrus, Michael P. Kaschak
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 6, 2016, págs. 1813-1824
Depressive Symptoms in Third-Grade Teachers: Relations to Classroom Quality and Student Achievement
Leigh McLean, Carol McDonald Connor
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 3, 2015, págs. 945-954
Individualizing Student Instruction Precisely: Effects of Child × Instruction Interactions on First Graders’ Literacy Development
Carol McDonald Connor, Shayne B. Piasta, Barry J. Fishman, Stephanie Glasney, Christopher Schatschneider, Elizabeth C. Crowe, Phyllis Underwood, Frederick J Morrison
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 77-100
Preschool instruction and children's emergent literacy growth
Carol McDonald Connor, Frederick J Morrison, Lisa Slominski
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 4, 2006, págs. 665-689
Effective Reading Comprehension Instruction: Examining Child x Instruction Interactions
Carol McDonald Connor, Frederick J Morrison, Jocelyn N. Petrella
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 4, 2004, págs. 682-698
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados