Periodo de publicación recogido
|
|
|
Connections between mathematics and reading development: Numerical cognition mediates relations between foundational competencies and later academic outcomes
Mercedes Spencer, Lynn S. Fuchs, David C. Geary, Douglas Fuchs
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 273-288
The reading comprehension and vocabulary knowledge of children with poor reading comprehension despite adequate decoding: Evidence from a regression-based matching approach.
Mercedes Spencer, Richard K. Wagner, Yaacov Petscher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 1-14
Acquiring science and social studies knowledge in kindergarten through fourth grade: Conceptualization, design, implementation, and efficacy testing of content-area literacy instruction (CALI)
Carol McDonald Connor, Jennifer Dombek, Elizabeth C. Crowe, Mercedes Spencer, Elizabeth L. Tighe, Sean Coffinger, Elham Zargar, Taffeta Wood, Yaacov Petscher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 3, 2017, págs. 301-320
Capturing the complexity: Content, type, and amount of instruction and quality of the classroom learning environment synergistically predict third graders’ vocabulary and reading comprehension outcomes
Carol Connor, Mercedes Spencer, Stephanie L. Day, Sarah Giuliani, Sarah W. Ingebrand, Leigh McLean, Frederick J Morrison
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 762-778
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados