InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Developmental relations between facets of morphological awareness in Chinese: a latent change score modeling study
Poh Wee Koh, Richard K. Wagner, Jamie M. Quinn, Hui Yi, Miao Li, Hong Li
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 43, Nº 2, 2022, págs. 435-462
Jamie M. Quinn, Richard K. Wagner, Yaacov Petscher, Greg Roberts, Andrew J Menzel, Christopher Schatschneider
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 3, 2020, págs. 608-627
The reading comprehension and vocabulary knowledge of children with poor reading comprehension despite adequate decoding: Evidence from a regression-based matching approach.
Mercedes Spencer, Richard K. Wagner, Yaacov Petscher
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 1-14
Jamie M. Quinn, Richard K. Wagner
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 6, 2018, págs. 1956-1969
Developmental Relations Between Vocabulary Knowledge and Reading Comprehension: A Latent Change Score Modeling Study
Jamie M. Quinn, Richard K. Wagner, Yaacov Petscher, Danielle Lopez
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 1, 2015, págs. 159-175
Uniqueness and overlap: Characteristics and longitudinal correlates of native Chinese children's writing in English as a foreign language
Juan Zhang, Catherine McBride-Chang, Richard K. Wagner, Shingfong Chan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 2, 2014, págs. 347-363
To wait in tier 1 or intervene immediately: A randomized experiment examining first-grade response to intervention in reading
Stephanie Al Otaiba, Carol Connor, Jessica S. Folsom, Jeanne Wanzek, Luana Greulich, Christopher Schatschneider, Richard K. Wagner
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 1, 2014, págs. 11-27
Connie Qun Guan, Feifei Ye, Richard K. Wagner, Wanjin Meng, Che Kan Leong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 779-798
Developmental relations between reading and writing at the word, sentence, and text levels: A latent change score analysis
Yusra Ahmed, Richard K. Wagner, Danielle Lopez
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 419-434
Morphological awareness uniquely predicts young children's Chinese character recognition.
Catherine McBride-Chang, Hua Shu, Aibao Zhou, Chun Pong Wat, Richard K. Wagner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 4, 2003, págs. 743-751
Yusra Ahmed, Richard K. Wagner
Reading-writing connections towards integrative literacy science / Rui Alexandre Alves (ed. lit.), Teresa Limpo (ed. lit.), R. Malatesha Joshi (ed. lit.), 2020, ISBN 9783030388102, págs. 55-75
Modeling relations between reading and writing
Richard K. Wagner
Reading-writing connections towards integrative literacy science / Rui Alexandre Alves (ed. lit.), Teresa Limpo (ed. lit.), R. Malatesha Joshi (ed. lit.), 2020, ISBN 9783030388102, págs. 77-82
Richard K. Wagner
Handbook of intelligence / coord. por Robert J. Sternberg, 2004, ISBN 978-0-521-59648-0, págs. 380-395
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados