InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Nathan H. Clemens, Kejin Lee, Xiao Liu, Alexis N. Boucher, Stephanie Al Otaiba, Leslie Simmons
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 8, 2023, págs. 1045-1069
Jeanne Wanzek, Yaacov Petscher, Stephanie Al Otaiba, Brenna K. Rivas, Francesca G. Jones, Shawn C. Kent, Christopher Schatschneider, Paras D. Mehta
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 8, 2017, págs. 1103-1119
Toward an understanding of dimensions, predictors, and the gender gap in written composition
Young-Suk Kim, Stephanie Al Otaiba, Jeanne Wanzek, Brandy Gatlin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 75-95
Is scientifically based reading instruction effective for students with below-average IQs?
Jill H. Allor, Patricia G. Mathes, J. Kyle Roberts, Jennifer P. Cheatham, Stephanie Al Otaiba
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 3, 2014, págs. 287-306
Oral Reading Fluency Development for Children with Emotional Disturbance or Learning Disabilities
Jeanne Wanzek, Stephanie Al Otaiba, Yaacov Petscher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 80, Nº. 2, 2014, págs. 187-204
To wait in tier 1 or intervene immediately: A randomized experiment examining first-grade response to intervention in reading
Stephanie Al Otaiba, Carol Connor, Jessica S. Folsom, Jeanne Wanzek, Luana Greulich, Christopher Schatschneider, Richard K. Wagner
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 1, 2014, págs. 11-27
Predicting first-grade reading performance from kindergarten response to tier 1 instruction
Stephanie Al Otaiba, Jessica S. Folsom, Christopher Schatschneider, Jeanne Wanzek, Luana Greulich, Jane Meadows, Zhi Li, Carol Connor
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 4, 2011, págs. 453-470
Stephanie Al Otaiba, Yaacov Petscher, N. Eleni Pappamihiel, Rihana S. Williams, Allison K. Dyrlund, Carol Connor
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 2, 2009, págs. 315-329
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados